Airwaves představují nový komunikační koncept

pátek, 15. července 2016, 12:39 Aktuality, Reklama MediaGuru

Značka žvýkaček Airwaves představuje nový komunikační koncept, kterým chce podtrhnout svou intenzivní chuť. Vychází z klíčového sloganu „Potřebuješ to rozdýchat?“ a pracuje s variacemi na meme v podobě slovního spojení „Ten pocit, když…“. Cílem je bavit a zároveň nabídnout prostor pro sdílení zážitků.

Platformou kampaně se stane oficiální Facebook a Instagram, kde bude značka komentovat aktuální dění. Dále bude komunikovat na Snapchatu, kde budou k vidění krátká dynamická videa zachycující „Ten, pocit když…“. Součástí bude také soutěžní microsite, kam bude možné od 18. července do 12. srpna přispívat svým vlastním „mini příběhem“. Kampaň doplní promo digitální formáty i in-store vystavení v podobě POS materiálů. V rámci řetězce Ahold proběhne spotřebitelská soutěž o celkem 80 atraktivních cen.

Airwaves

Airwaves4

Airwaves3

Kreativní koncept a exekuci aktivit zajišťuje agentura DDB, o nákup médií se stará MediaCom, o PR pak AMI Communications.

-stk-