ND Brno využije k propagaci tváře diváků

neděle, 28. srpna 2016, 09:49 Aktuality, Reklama MediaGuru

Národní divadlo Brno využije na svých plakátech v nadcházející sezoně tváře diváků a divaček, nikoliv členů hereckého ansámblu. Z konkurzu vzešlo 17 výrazných typů, každá z připravovaných inscenací tak dostala svou plakátovou tvář. Vybraní lidé se zároveň stanou „ambasadory“ programu, popsal ředitel divadla Martin Glaser.

NDBrno

Například na plakátu k opeře La Gioconda od Amilcara Ponchielliho se nakonec objeví osmnáctiletá studentka střední školy Karolína Brabcová. Na dalších plakátech lidé uvidí žákyni základní školy i důchodkyni, zeměměřičku, realitního makléře nebo surfaře a horského průvodce. Každá tvář má odpovídat duchu propagované inscenace.

NDBRno3

NDBrno2

O konkurz pořádaný na sklonku minulé sezony byl značný zájem, osobně přišlo 400 lidí, dalších 200 poslalo fotky. Odměnou za využití tváře přitom pro vybrané jsou jen plakáty a pozvání na představení.

„Jsme rádi, že díky spolupráci s diváky můžeme ukázat, pro koho vlastně hrajeme a že je Národní divadlo Brno kulturní institucí, která je otevřená všem,“ uvedl Glaser. V minulých sezonách byli na plakátech zaměstnanci divadla z nehereckých profesí.

Plakáty nafotil Ivan Pinkava, graficky se na něm podílel Robert Novák.

-čtk-