AAA Auto otevře pro značku Mototechna showroom
Společnost AAA Auto investuje do rozvoje značky Mototechna, kterou na trh znovu uvedla před čtyřmi lety pro prodej zánovních automobilů. Prémiové a luxusní vozy prodává pod značkou Mototechna Premium. V nejbližší době otevře její samostatný showroom v Praze, který bude první novou pobočkou značky od listopadu roku 1989. Pobočkovou síť Mototechna chce společnost nadále rozšiřovat.
„Rozhodli jsme se postavit tuto značku na jiných principech než ryze spotřebních,“ vysvětluje generální ředitelka společnosti AAA Auto Karolína Topolová. „Naším cílem je vytvořit dokonalý zážitek z koupě zánovního vozu,“ dodává Stanislav Gálik, strategický konzultant, kterého si společnost pro vytvoření nového konceptu Mototechny v oblasti marketingu, prodeje a rozvoje pobočkové sítě najala.
Značka staví především na své cenové nabídce a multibrandovém sortimentu, který je okamžitě k dispozici. Pracovat bude se znalostmi personálu, šíří nabídky a péčí o zákazníka. Cílem je vytvořit ze značky „skutečný auto-supermarket“, kde bude možné koupit si zánovní auto se zárukou.
Prodeje pod značkou Mototechna letos vzrostly téměř o desetinu. Za posledních 12 měsíců bylo prodáno 8,5 tisíce vozů, v roce 2017 je plán 12 tisíc vozů. Podle společnosti AAA Auto je to i díky zavedení úvěrového produktu Bumerang, který garantuje zpětný odkup vozu za předem stanovenou cenu.
U společnosti AAA Auto je odhad prodejů za první tři čtvrtletí v současné chvíli zhruba chvíli zhruba 52 400 vozů, což je oproti loňsku růst o 9,4 %. „V letošním roce jsme již ve třech měsících překonali hranici 6000 prodaných vozů a i nadále se držíme velmi těsně u tohoto objemu. Díky těmto výsledkům můžeme optimisticky odhadnout celoročního objem prodejů oproti loňsku vyšší o více než 10 %, což by nás mělo velmi těsně přiblížit k hranici 70 000 prodaných aut,“ dodala Karolína Topolová.
Společnost i nadále rozvíjí svou pobočkovou síť, jež nyní čítá 42 poboček. Brzy chystá otevření dalšího autocentra na Slovensku, o jehož přesném umístění se rozhodne začátkem října.
Minulý týden se společnost také stala oficiálním partnerem české nejvyšší fotbalové soutěže – ePojisteni.cz ligy. Prostřednictvím své značky Mototechna poskytla 105 nových automobilů. Na Slovensku je platinovým partnerem Slovenského futbalového zväzu a zapůjčením 76 nových automobilů v hodnotě 1,125 milionu € podporuje Slovenskou fotbalovou reprezentaci.
-stk-