AAA Auto otevře pro značku Mototechna showroom

středa, 14. září 2016, 10:16 Aktuality, Marketing MediaGuru

Společnost AAA Auto investuje do rozvoje značky Mototechna, kterou na trh znovu uvedla před čtyřmi lety pro prodej zánovních automobilů. Prémiové a luxusní vozy prodává pod značkou Mototechna Premium. V nejbližší době otevře její samostatný showroom v Praze, který bude první novou pobočkou značky od listopadu roku 1989. Pobočkovou síť Mototechna chce společnost nadále rozšiřovat.

AAA AUTO_Mototechna_LFA_1

„Rozhodli jsme se postavit tuto značku na jiných principech než ryze spotřebních,“ vysvětluje generální ředitelka společnosti AAA Auto Karolína Topolová. „Naším cílem je vytvořit dokonalý zážitek z koupě zánovního vozu,“ dodává Stanislav Gálik, strategický konzultant, kterého si společnost pro vytvoření nového konceptu Mototechny v oblasti marketingu, prodeje a rozvoje pobočkové sítě najala.

Značka staví především na své cenové nabídce a multibrandovém sortimentu, který je okamžitě k dispozici. Pracovat bude se znalostmi personálu, šíří nabídky a péčí o zákazníka. Cílem je vytvořit ze značky „skutečný auto-supermarket“, kde bude možné koupit si zánovní auto se zárukou.

Prodeje pod značkou Mototechna letos vzrostly téměř o desetinu. Za posledních 12 měsíců bylo prodáno 8,5 tisíce vozů, v roce 2017 je plán 12 tisíc vozů. Podle společnosti AAA Auto je to i díky zavedení úvěrového produktu Bumerang, který garantuje zpětný odkup vozu za předem stanovenou cenu.

U společnosti AAA Auto je odhad prodejů za první tři čtvrtletí v současné chvíli zhruba chvíli zhruba 52 400 vozů, což je oproti loňsku růst o 9,4 %. „V letošním roce jsme již ve třech měsících překonali hranici 6000 prodaných vozů a i nadále se držíme velmi těsně u tohoto objemu. Díky těmto výsledkům můžeme optimisticky odhadnout celoročního objem prodejů oproti loňsku vyšší o více než 10 %, což by nás mělo velmi těsně přiblížit k hranici 70 000 prodaných aut,“ dodala Karolína Topolová.

Společnost i nadále rozvíjí svou pobočkovou síť, jež nyní čítá 42 poboček. Brzy chystá otevření dalšího autocentra na Slovensku, o jehož přesném umístění se rozhodne začátkem října.

AAA AUTO_Mototechna_LFA_2

Minulý týden se společnost také stala oficiálním partnerem české nejvyšší fotbalové soutěže – ePojisteni.cz ligy. Prostřednictvím své značky Mototechna poskytla 105 nových automobilů. Na Slovensku je platinovým partnerem Slovenského futbalového zväzu a zapůjčením 76 nových automobilů v hodnotě 1,125 milionu € podporuje Slovenskou fotbalovou reprezentaci.

-stk-