Cannes v Praze: Chystají se workshopy o kreativitě

čtvrtek, 22. září 2016, 08:02 Aktuality, Reklama MediaGuru

Lionhearted a AdHackers přivezou 9.-11. listopadu 2016 to nejlepší z letošního ročníku kreativního festivalu Cannes Lions do Prahy. Cannes in Prague zahájí Creativity Booster Day následovaný dvěma dny kreativních workshopů BriefFest.

Creativity Booster Day se koná ve středu 9. listopadu v Praze a vystoupí na něm osobnosti, které letos rozhodovaly o tom, kdo si odveze nejvýznamnější ocenění v reklamě. Šest porotců z Cannes se podělí o své zkušenosti a trendy v komunikaci značek. Předvedou nejzajímavější kampaně z kategorií Cyber, Mobile, Direct, PR, Promo & Activation a Radio.

Cannes-Lions

„Kouzlo dobré kreativity spočívá v tom, že přináší prokazatelně lepší obchodní výsledky. To je hlavní důvod, proč tuto akci děláme. Chceme, aby čeští zadavatelé reklamy byli úspěšnější a aby se v Česku rodily kampaně, které se pak budou používat pro inspiraci ostatních,“ vysvětluje René Jež, zakladatel Lionhearted. Konference bude doplněna projekcí vítězných filmových reklam a výstavou nejúspěšnějších tiskových inzerátů.

Na Creativiy Boosted Day navazuje 10. a 11. listopadu kreativní workshop BriefFest, který nabídne kreativcům a klientům osvojení si metod tvorby komunikačních konceptů pod vedením Yonathana Dominitze, mezinárodně uznávaného školitele a tvůrce kreativních nástrojů ze společnosti The Mindscapes.

-mav-