ČEZ na roadshow promuje chytré domácnosti

středa, 07. září 2016, 07:01 Aktuality, Marketing, Reklama MediaGuru

Skupina ČEZ začíná vedle prodeje elektřiny a plynu nabízet také služby pro chytré domácnosti. Kromě prodeje a instalace úsporných elektrických spotřebičů, tepelných čerpadel, plynových kotlů a střešních fotovoltaických elektráren zajistí nově i jejich pojištění, financování a opravy. Nové produkty představí na roadshow „Vezeme vám dům po České republice. Dále je podpoří kampaň v televizi a tisku.

„Chceme našim zákazníkům zajistit pohodlný život v energeticky chytré domácnosti. To dnes znamená zejména úsporu, pohodlí a bezpečnost,“ vysvětluje Pavel Cyrani, ředitel divize obchod ČEZ, s tím, že decentralizovaná energetika by měla do roku 2040 tvořit až polovinu z celkově vyrobené energie. Stejným poměrem by se měla v tomto časovém horizontu podílet i na obratu ČEZu.

Roadshow zavítá do 11 měst České republiky, kde bude na předem určených místech zaparkován mobilní dům, postavený ve spolupráci se společností Saint-Gobain. V domě si budou moci návštěvníci prohlédnout stavební materiály i vybavení vhodné pro chytré energeticky úsporné bydlení. Speciální program bude připraven i pro děti.

CEZ_Dum_Exterier

CEZ_dum_interier

Marketingová kampaň je tradičně postavená na testimonialech, tentokrát s reálnými zaměstnanci ČEZ Prodej, kteří jednotlivé produkty představují. Na stanicích TV Nova, Prima a Barrandov jsou nejprve nasazeny 30s spoty, posléze je nahradí kratší 20s varianty, které poběží až do poloviny října. Televizní kampaň doplní do konce listopadu inzerce a advertorialy v tištěných médiích.

-stk-