Fidorka podporuje karamelovou limitku v onlinu

středa, 14. září 2016, 07:38 Aktuality, Reklama MediaGuru

Fidorka vrací od září na český a slovenský trh limitovanou edici s karamelovou příchutí v mléčné čokoládě. V běžném prodeji ji bude možné zakoupit příštích šest měsíců. Podpoří ji online kampaní spojenou se soutěží.

Foto_Fidorka_karamelova

Komunikace proběhne na sociálních sítích, dále bude podpořena bannerovou reklamou a kampaní na YouTube s odkazem na soutěžní webové stránky www.vykutalenarostarna.cz, ve slovenské verzi pak www.vykotulanesibalstvo.sk.

Kampaní bude provázet šestice hrdinů – Rošťáka, Romantičky, Šviháka, Stydlínky, Pohodáře a Frajera, kteří jsou symbolem obalů limitované edice. V průběhu šesti týdenních kol budou mít soutěžící šanci postupně vyhrát Fidorky s jedním ze šesti hrdinů splněním dvou rošťáckých úkolů.

Pod kreativou je podepsána agentura Friendly. Mediální strategii a plánování zajišťuje agentura Carat. 

-stk-