Mafra Digital má nové formáty, propojí se i s HbbTV
Mediální skupina Mafra představila obchodní novinky ve svém digitálním portfoliu.

Několik nových inzertních formátů i obsahových novinek zavádí na podzim mediální skupina Mafra ve svém digitálním portfoliu. Novinky představila na setkání s mediálními agenturami a novináři v pražském CineStar Anděl formou netradiční kinoprezentace spojené s diskusí s hlavními zástupci skupiny.
Největší podíl inzertních příjmů mají i nadále generovat klíčové portály iDnes.cz a Lidovky.cz, kde jsou plánovány aktivity pro navýšení výkonu. Mafra by celkově na podzim chtěla zvýšit kapacitu svého reklamního online inventory o 4-6 %. „To představuje 24 mil. impresí na jednom reklamním formátu,“ přiblížil obchodní ředitel skupiny Mafra Maroš Varga. Mafra nadále pociťuje tlak na vyprodanost svých ploch, což vedlo k letošnímu navýšení ceny. Inzerentům chce letos na podzim nabídnout i několik nových formátů, které jsou spojeny s novými technologickými možnostmi prodeje přes hybridní televizní vysílání či programatický prodej.
Obsahové novinky se týkají zejména videoserveru Playtvák.cz, který od pondělí 5. září nasadil nové programové schéma a celkem vysílá 35 pořadů. Nově například životopisné dokumenty Dramatické životy a Pohnuté osudy, které volně navazují na seriál Lidových novin. Úplně novým formátem jsou Retrozprávy, které diváky přenesou do dob vysílání před 30 lety, nebo sitkom Bude hůř v hlavní roli s Oldřichem Navrátilem. Nové je také logo serveru. Více o změnách čtěte v rozhovoru s ředitelem videoobsahu Vladimírem Mužíkem zde.
Zástupcům mediálních agentur a novinářům se také představila práce nového oddělení Mafra Creative, které připravilo prezentace v graficky zajímavém pojetí.
-mav-