O2 láká mladé novým projektem s prvky gamingu

čtvrtek, 01. září 2016, 07:34 Aktuality, Marketing MediaGuru

Nový projekt Datomat uvádí od 1. září v beta verzi společnost O2, ostrý start je naplánován na 10. září na festivalu O2 Ynspirology. Má jít o dlouhodobý projekt, kterým chce O2 přilákat mladé zákazníky, řekl ve středu večer novinářům Jiří Caudr, šéf marketingu společnosti.

O2 slibuje mladým lidem do 27 let, kteří jsou zákazníci tarifů Kůl 2 GB, Free CZ nebo Free Evropa, možnost získat až 5 GB dat k jejich tarifu každý měsíc navíc. Data můžou získat za různé aktivity v reálném i digitálním světě – například účast ve sportovních aktivitách, hraní vybraných online her, dosažení turistických cílů (pomocí geolokační aplikace rozmístí O2 téměř deset tisíc datových bran s více než 10 miliony megabytů mobilních dat pro ČR). Registrace probíhá na webu (za to účastník získává 20 GB, hraje se pomocí aplikace).

Za splnění těchto a dalších aktivit sbírají účastníci v Datomatu datové body, jejichž platnost je šest měsíců. Každý měsíc si budou moci z nastřádaných dat přidat zmíněných až 5 GB.

Datomat

Možnost účastnit se aktivit je otevřena i zákazníkům dalších mobilních operátorů, ti však nebudou moci nastřádaná data využívat, pokud se nestanou zákazníky některého z uvedených tarifů. Po přechodu k O2 je budou moci začít využívat.

Podle generálního ředitele O2 Tomáše Budníka nejsou cíle nového projektu čistě ekonomické, jde spíš o marketingový tah, kterým chce O2 zabavit mladé a ukázat se jim v jiném světle.

Tváří projektu je rapper Jonáš Čumrik (Johny Machette). Start Datomatu podpoří také mediální kampaň, která bude vzhledem k cílové skupině probíhat především online s podporou influencerů.

-mav-