Systém Sklik uvedl v betě dynamický retargeting

úterý, 20. září 2016, 11:21 Aktuality, Internet & Mobil MediaGuru

Reklamní systém Sklik.cz společnosti Seznam.cz uvedl do beta provozu dynamický retargeting. Ten zobrazuje lidem na internetu zboží, které si sice na e-shopu prohlíželi, ale nekoupili si jej. Spuštění předcházelo tříměsíční uzavřené testování s vybranými klienty a certifikovanými agenturami.

Na webech v obsahové síti Sklik.cz uvidí lidé obrázek předtím prohlíženého produktu, jeho cenu i logo e-shopu. Vybrané webové stránky, jako například Novinky.cz nebo Sport.cz, mohou zobrazit také inzeráty v čistě textové podobě.

Sklik_dynamicky retargetiing

 

„Jak ukázalo testování, dynamický retargeting je pro prodej zboží velmi efektivní a přitom je jeho nastavení zcela nenáročné. Pokud má e-shop propojený Sklik účet s účtem služby Zboží.cz, nemusí nijak nastavovat retargetingové podmínky ani upravovat retargetingový kód. Systém sám pozná, jaký produkt si člověk na stránkách e-shopu prohlížel, a automaticky vytvoří inzerát z takzvaného feedu – tedy z dat, která e-shopy uvádí pro zobrazení na Zboží.cz. Proto nemusí e-shopisti kvůli dynamickému retargetingu zadávat nové inzeráty nebo bannery,“ uvedl David Velechovský, manažer Sklik.cz.

„Dynamický retargeting se v tuto chvíli zobrazuje na většině webů obsahové sítě Sklik, nicméně pracujeme na tom, abychom do pár týdnů pokryli síť celou. E-shopy mohou brzy očekávat i přidání možnosti nahrát si větší a hezčí logo v administraci Firmy.cz, které se pak promítne do bannerů kampaně. Na dalších funkcích pracujeme,“ dodal.

-mav-