Burda Praha prodala portál Hrej.cz firmě Xzone

čtvrtek, 20. října 2016, 11:26 Aktuality, Internet & Mobil MediaGuru

Mediální dům Burda Praha se rozhodl odprodat online herní portál a magazín Hrej.cz

společnosti Xzone, která provozuje stejnojmenný internetový obchod a síť prodejen

se zaměřením na počítačové a konzolové hry.

„Burda Praha se plně zaměří na zhodnocení digitálního potenciálu lifestylových brandů a chce se soustředit na investice do vývoje spojeného s poskytováním prémiového obsahu,“ zdůvodnila Petra Fundová, generální ředitelka společnosti Burda Praha.

Oba subjekty se dohodly, že Burda Praha bude i nadále obchodovat 50 % reklamního

prostoru Hrej.cz svým obchodním partnerům, a to po dobu dalšího jednoho roku od 1. 11. 2016. „Inzertní aktivity Burdy v rámci Hrej.cz tak nebudou po uvedené období nikterak dotčeny,“ upřesnila inzertní ředitelka Anna Říhová.

Herjcz

Herní portál Hrej.cz nabízí články, recenze a další obsah ze světa her a digitální zábavy.

Web pokrývá herní platformy současnosti, a každý týden přináší živé herní

videopřenosy. Průměrná měsíční návštěvnost je 82 tis. návštěvníků, web generuje

v průměru přes 1,45 mil. pageviews.

-mav-