Media Club zvýší ceny TV reklamy o 10-12 %

pátek, 14. října 2016, 10:08 Aktuality, Reklama, TV MediaGuru

Cena televizní reklamy na stanicích obchodního uskupení Media Club se pro rok 2017 zvýší v průměru o 10-12 %, uvedl v rozhovoru pro MediaGuru.cz ředitel Media Clubu Ladislav Dianiška. Přibližně 5% navýšení se má týkat úprav cen v některých měsících roku a další 5-10% navýšení základní ceny. "Když ale deklarujeme, že v souhrnu půjde o více než 10 % navýšení, tak záleží samozřejmě i na klientech. Je to průměr a u každého klienta se může lišit," dodal Ladislav Dianiška.

Media Club zastřešuje prodej TV reklamy pro stanice skupiny Prima, Barrandov, Óčko a pro stanice TV Mňam a Nickelodeon.

Celý rozhovor můžete číst zde.

-mav-