Penny na prodejnách podporuje české potraviny
Obchodní řetězec Penny Market sází ve své strategii na české potraviny. V předstihu účinnosti novely zákona o potravinách a tabákových výrobcích zavádí do všech svých 361 prodejen dobrovolné označování potravin logem Česká potravina, které již nyní může nést 7 z 10 potravinářských výrobků. Do budoucna řetězec plánuje zastoupení českých potravin v sortimentu zvyšovat.
Pro skladbu sortimentu je podle společnosti Penny Market zásadní poptávka zákazníka, čerstvost a původ potravin. Naopak není nutné, aby jeden dodavatel zajistil zboží pro celou republiku. Regionální nabízí společnost pečivo, zeleninu a také pivo.
České potraviny se rovněž staly hlavním tématem nového komunikačního konceptu s claimem „Co je české, to je dobré“. Na prodejně jsou české produkty označeny stoppery, cenovkami či obalech privátních značek Penny s českou vlajkou. Jednotlivé české potraviny komunikuje série vizuálů, které jsou umístěny uvnitř i venku prodejny.
Důraz Penny Marketu na český původ nabízených potravin ostatně není nový. Již v minulosti používal řetězec značku Česká kvalita, které se však opakovaně nezamlouvala Státní zemědělské a potravinářské inspekci. Od podzimu letošního roku ji proto společnost přestala používat.
Značku Česká potravina už letos v srpnu začal používat řetězec Albert, zatím jen pro vepřové a hovězí maso. Postupně ji zavádí také řetězec Globus. Další se podle serveru Aktuálně.cz připojí, například Tesco, Kaufland nebo Billa.
-stk-