IMC Awards: Češi mají 18 cen, dvě zlata Geometry

pondělí, 28. listopadu 2016, 06:45 Aktuality, Reklama MediaGuru

Letošní ročník soutěže IMC European Awards, která oceňuje integrovanou marketingovou komunikaci, rozdalo celkem 81 cen 31 agenturám z pěti zemím. Nejvíce cen si odneslo Irsko (25), hned za ním Česká republika (18), poté Belgie (16), Itálie a Velká Británie (11).

Z České republiky si dvě zlata vysloužila kampaň „The Ad That Run“, kterou agentura Geometry Global připravila pro sportovní obchodní řetězec Intersport. 

Početně nejúspější byla agentura McCann-Erickson – Momentum, která si odnesla celkem tři bronzy a jedno stříbro, a to jednak za svou práci pro ŠkoFin, jednak za kampaň pro Czech Tourism. 

IMC European Awards 2016

ocenění

kategorie 

kampaň 

agentura

zadavatel

zlato Digital Communications The Ad That Ran Geometry Global Intersport
zlato Small Budget The Ad That Ran Geometry Global Intersport
stříbro Cause, Charity/Non-profit Marketing or Social Skutečný dárek Comtech Group Člověk v tísni
stříbro Innovative Idea or Concept Česko v datech Dark Side SAS
stříbro Loyalty Marketing Dr.Max Bonus Card Benefits Wunderman Dr. Max - Česká lékárna holding
stříbro Product Launch/Relaunch/Trial campaigns To dá rozum! ŠkoFin se mění ve VW Financial Services McCann Erickson/Momentum ŠkoFIN
stříbro Retail or Trade Marketing - Dealer / Salesforce Jedna Bedna - Store Re-branding Wellen Bona
stříbro Small Budget Institut řidičských terapií Ogilvy/Mindshare/Wunderman Ford Motor Company
bronz Brand Building To dá rozum! ŠkoFin se mění ve VW Financial Services McCann Erickson/Momentum ŠkoFIN
bronz Direct 1:1 Všichni za stůl Leemon Concept Česká asociace stolního tenisu
bronz Event Marketing Všichni za stůl Leemon Concept Česká asociace stolního tenisu
bronz Event Marketing Czech Republic: Land of Stories – Czech It O McCann Erickson/Momentum Czech Tourism
bronz Integrated Communication To dá rozum! ŠkoFin se mění ve VW Financial Services McCann Erickson/Momentum ŠkoFIN
bronz Loyalty Marketing Brumík na farmě Garp Integrated Mondelez International
bronz Loyalty Marketing The House Game Underline The House Game
bronz Small Budget Všichni jsme stejně teplí Made by Vaculik Prague Pride
bronz Small Budget Jedna Bedna - Store Re-branding Wellen Bona
bronz Sponsorship/Joint Effort/Tie-in Všichni za stůl Leemon Concept Česká asociace stolního tenisu

-stk-