Makro spouští globální vánoční kampaň

středa, 21. prosince 2016, 07:52 Aktuality, Reklama MediaGuru

Velkoobchod Metro, který na českém trhu funguje pod značkou Makro, spouští svou první globální vánoční digitální kampaň. 

Se sloganem „Watch A True Christmas Story“ nebo „Skutečný vánoční příběh“ nasazuje Metro v několika zemích, včetně České republiky, online spot, v němž hlavní roli hraje Iñigo Lavado, zákazník Makra a majitel restaurace ve španělském San Sebastianu. Zaměstanci španělské pobočky společnosti se místo něho ujmou provozu v kuchyni, aby si Iñigo mohl užít sváteční chvíle se svou rodinou a přátelé.

„Kampaň cílí na nespočet živnostníků, kteří díky své neúnavné práci a nasazení dělají nám, zákazníkům, z vánočních svátků nezapomenutelný zážitek. Máme radost, že jsme mohli překvapit a potěšit majitele restaurace. Ten reprezentuje všechny naše zákazníky, kteří nám svěřili svůj byznys a mají v nás důvěru,“ vysvětluje příběh Phillipe Palazzi, operating partner a cheif marketing office Metro Cash & Carry.

Video vznikalo pod záminkou natáčení reportáže o oblíbené španělské restauraci. Filmový štáb nic netušícího majitele doprovázel tři dny, ve kterých zaznamenal, jak probíhá jeho běžný pracovní den. Pouze Iñigova manželka znala skutečný důvod přítomnosti štábu. Společně s velkoobchodem zorganizovala speciální vánoční překvapení, kdy se v jedné chvíli vymění návštěvníci restaurace za rodinu a přátele.

„Kampaní bychom rádi posílili pozici Metro jako partnera a experta, který rozumí potřebám a přáním svých zákazníků a dokáže jim vyjít vstříc,“ říká Giesele Musa, global director branding& activation v Metro Cash & Carry, s tím, že záměrem bylo i zdůraznit, že Vánoce jsou především o sdílení radosti a trávení času s těmi nejbližšími.

Kampaň byla připravena globálním marketingem společnosti ve spolupráci s agentura Serviceplan z Hamburku.

-stk-