OC Chodov začíná vydávat lifestylový časopis

středa, 21. prosince 2016, 12:10 Aktuality, Reklama MediaGuru

Obchodní Centrum Chodov začíná vydávat vlastní lifestylový čtvrtletník Unexpected Magazine. V duchu hesla „Unexpected Shopping“ chce čtenářům nabídnout inspiraci k poznávání nových zážitků, a to i mimo samotné obchodní centrum. Tematicky se věnuje módě, jídlu, umění a cestování a doplňuje v září spuštěný sesterský blog vycházející na adrese http://magazin.centrumchodov.cz. Obsah magazínu pro Centrum Chodov připravuje redakční tým v čele s novinářkou Anetou Štefánkovou a foodbloggerkou Kateřinou Obrazovou. Koncept magazínu vychází z nové obsahové strategie, kterou pro Centrum Chodov připravila agentura Nydrle.

„Nechceme vytvářet komerční leták, ale plnohodnotný lifestylový magazín, který si čtenáři a čtenářky rádi přečtou třeba u kávy. Tvoříme původní obsah, který je zčásti citlivě propojen s tématy týkajícími se obchodů z nákupního centra. Velký důraz klademe i na estetiku vizuálního zpracování, které se nese v minimalistickém duchu,“ říká šéfredaktorka Aneta Štefánková, která posledních pět let pracovala jako redaktorka Hospodářských novin a jejich víkendového magazínu ego!

unexpected_magazine_01

unexpected_magazine_02

unexpected_magazine_03

Unexpected Magazine se zároveň stává novou komunikační platformou pro obchodní nájemníky centra. Namísto základní prezentace značek a nových kolekcí se zaměřuje na vlastní lookbooky nebo tematické tipy na nákupy kombinující produkty různých značek a prodejců. Časopis je prvním magazínem s takto komplexním obsahem napříč všemi dvanácti evropskými trhy, kde provozovatel Centra Chodov, developerská společnost Unibail-Rodamco, působí.

Magazín bude cílit neadresnou distribucí na oblast pražského Chodova a přilehlých oblastí a bude k dispozici i ve vybraných horeca a beauty zařízeních v jeho okolí. V samotném Centru Chodov bude pro členy věrnostního programu Centra časopis zdarma k vyzvednutí na infostánku.

Firemní magazín je třetí komunikační platformou Centra Chodov představenou v posledních měsících, a to po již zmíněném online magazínu a nové verzi mobilní aplikace. Další inovace společnost připravuje na rok 2017, kdy bude dokončena aktuálně probíhající dostavba nákupního centra spojená s uvedením nových konceptů služeb. Novinky přicházejí po letních personálních změnách v marketingu Centra Chodov, kdy se jeho novou marketingovou manažerkou stala Petra Valentová, která do společnosti přišla z pozice Head of Marketing dopravce Leo Express.

-stk-