Banka Creditas podporuje první kampaní spořicí účet

úterý, 03. ledna 2017, 11:10 Aktuality, Reklama MediaGuru

S počátkem ledna vstoupila na bankovní trh Banka Creditas. Svůj vstup podporuje kampaní, v níž propaguje spořicí účet. Se sloganem „Pracují vaše úspory stejně tvrdě jako vy?“ využívá dokumentární formy, kdy ilustruje dva dny v životě projektanta.

„Namísto imageové kampaně jsme se rozhodli podporovat konkrétní spořicí produkt. Důvod je jednoduchý: zhodnocování úspor je jedním z pilířů naší retailové nabídky, sdělení tak podporuje i povědomí o značce a spojení s atributem výhodného spoření,“ vysvětluje Jiří Salajka, ředitel odboru marketingu a rozvoje produktů Banky Creditas. „Během ledna běží zejména spoty v televizi a PPC kampaň na internetu. Od února přidáme také billboardy a citylighty a internetovou display kampaň,“ dodává.

Více o strategii Banky Creditas si můžete přečíst v rozhovoru s Jiřím Salajkou zde

Cílem kampaně, jež poběží až do dubna, je oslovit trh s nabídkou spořicích produktů a získat nové klienty, kteří zde dlouhodobě uloží depozita a začnou využívat služby platebního styku na běžném účtu. Cílí především na konzervativní lidi starších 35 let a retailové klienty. Banka očekává, že už během prvního roku může stávající počet 20 tisíc klientů minimálně zdvojnásobit.

Kreativu vytvořila agentura Dynamo Design, spot režíroval Tomáš Mašín. Mediální prostor nakoupila Médea.

-stk-