Do marketingu Lenovo nastupuje Matej Hušták
Do marketingového týmu společnosti Lenovo přichází na pozici senior marketing specialist pro segment malých a středních firem (SMB) Matej Hušták. Zodpovědný bude za plánování a realizaci marketingových aktivit firmy v segmentu SMB. Věnovat se bude především channel marketingu produktové řady Think, datových úložišť a serverů a marketingové podpoře projektu Mid Market zaměřeného na koncové zákazníky. Na starosti bude mít také organizaci B2B a B2C akcí.
Před nástupem do společnosti Lenovo působil Matej Hušták ve společnosti Samlerhuset Group BV, kde jako marketingový manažer zodpovídal za prodejní výsledky firmy v České republice a na Slovensku. Ve své funkci vedl marketingový tým a zajišťoval tak plánování akvizičních a retenčních marketingových aktivit včetně přípravy rozpočtu. Předtím pracoval v pražské agentuře Mindshare na pozici senior executive v oddělení Client Leadership. Vystudoval obor Business Administration na univerzitě City University of Seattle.
-stk-