Online média pro KMV nadále zajistí Red Media

pátek, 24. února 2017, 07:25 Aktuality, Reklama MediaGuru

Nákup a plánování online médií pro kompletní portfolio značek společnosti Karlovarské minerální vody (KMV) na českém i slovenském trhu obhájila dosavadní výkonnostní mediální agentura Red Media. 

Agentura, která je členem nákupní aliance Mediablock skupiny Kindred Group, v tendru navíc nově získala i kompletní správu Google účtu KMV. Ta zahrnuje dlouhodobé kampaně ve vyhledávání pro značky společnosti, mezi něž patří například Mattoni, Magnesia, Aquila nebo Granini. 

V letošním roce plánuje společnosti výrazně navýšit podíl programatických kampaní. „Ještě více využijeme data třetích stran a díky vlastnímu research nástroji budeme v rámci naší data management platformy Brainstation měřit i kvalitativní dopady kampaní dle konkrétního chování uživatelů. Chystáme se také víc zapojit mobilní telefony a full screen formáty a zaměříme se i na jednotné řízení kampaní a videa napříč platformami,“ popisuje media plannerka agentury Zuzany Valdové. 

-stk-