Škoda promuje Kodiaq, spojí se s TV stanicí
V rámci kampaně na nový model Škoda Kodiaq se spojí automobilka se stanicí Prima Cool.
![](https://mediagurucdneu.azureedge.net/wp-content/uploads/2017/02/Kodiaq.png?v=1)
Automobilka Škoda Auto odstartovala kampaň na podporu svého nového modelu Kodiaq. Její centrální komunikační linkou je „Reconnect“ neboli znovunapojení, která vyjadřuje snahu značky zvednout lidi z gaučů v pohodlí jejich domovů a vylákat je ven z města do přírody. Myšlenka Reconnect se propisuje celým mediamixem, který je rozvíjen také digitálním projektem Víkend odložených výletů. Součástí kampaně je i společný projekt Cooliaq s televizní stanicí Prima Cool.
Kampaň poběží v televizi, outdooru, printu, rádiu i na internetu. V televizi je od 9. února nasazen trailer s designérem Jozefem Kabaněm, který je pod modelem autorsky podepsán (z automobilky však podle informací německého titulu Automobilwoche odchází). Od 1. března bude nasazen druhý televizní spot, jenž cílí na rodinu s dětmi.
Vedle televizních spotů se Škoda Kodiaq představí i v rámci partnerství projektu Cooliaq, který od 13. února běží na Prima Cool. Projekt, pod nímž je podepsána agentura Solootions, staví na dvou pilířích, a to na cobrandovaném sponzoringu programu a product placementu. Myšlenka projektu spočívá v Cooliaqu, označující fanoušky značky Cool, kteří udělají vše pro to, aby se viděli na své oblíbené stanici. Součástí projektu bude i soutěž o zapůjčení Kodiaqu a další výhry na zpříjemnění výletů, do které se bude možné zapojit zasláním či sdílením fotografie z výletu. Promována bude v televizi a na stránkách cooliaq.cz.
V digitálním prostředí bude kampaň stavět na Víkendu odložených výletů, během kterého by všichni měli vyrazit ven a uskutečnit staré odložené plány. Letos připadá na víkend 25. až 26. února a automobilka se netají s tím, že by ze společných víkendů chtěla udělat pravidelnou záležitost. Kampaň je dále podpořena na microsite mujkodiaq.cz, videi a také komunikací na sociálních sítích YouTube, Facebook, Instagram, Twitter.
Využit bude také mix tištěných i online médií různého zaměření. V rámci outdooru budou naszaeny double bigboardy, billboardy i CLV.
V rádiu budou nasazeny rozhlasové spoty. V první fázi – v týdnu od 3. do 8. února – byl nasazen teaser se zvuky přírody doplněnými claimem „Připomeňte si, na čem opravdu záleží“. Ve druhé vlně, od 9. února, dochází k odhalení samotné reklamy na Kodiaq. Na Frekvenci 1 navíc poběží soutěž Poznej zvuky přírody o zapůjčení vozů, která bude doplněná o moderátorské vstupy v rámci Dopoledního proudu.
Pod televizní částí je podepsána agentura Fallon. Digitální kampaň připravila agentura Zaraguza, HbbTV kampaň společnost Next Digital. O rozhlasové spoty, mediální plánování a nákup médií se postarala agentura PHD.
-stk-