Hašlerky v online kampani nasazují nový koncept

středa, 15. března 2017, 06:45 Aktuality, Reklama MediaGuru

Značka bonbónů Hašlerky z portfolia společnosti Nestlé využívá v online prostředí nový kreativní koncept, v němž radí, jak prolomit ledy.

Nový koncept má zaujmout širší cílovou skupinu ve věku 30 až 50 let a oslovit i mladší spotřebitele, k čemuž mají napomoci nové ovocné příchutě či papírové krabičky. Značka přitom sází na hravost, návrat k nespoutanosti a myšlence „být sám sebou“. „Díky Hašlerkám přestanou mít lidi strach otevřít pusu a říct, co mají zrovna na jazyku. Není nic horšího než hustá nepříjemná atmosféra nervozity. Tak proč ji jednoduše neprolomit?” říká Petr Hanousek z agentury Brainz, jež je pod konceptem podepsána.

Hlavní vlna komunikace proběhla v lednu a únoru, kdy byl nasazeny dva zimní spoty – Na lanovce a Na baru, které mají aktuálně okolo 700 tisíc zhlédnutí a 2 290 527 impresí.

Další komunikace bude následovat v září letošního roku. Platformou kampaně je facebookový profil značky a YouTube.

-stk-