Lego uvádí na český trh sociální síť pro děti

středa, 01. března 2017, 11:09 Aktuality, Internet & Mobil, Marketing MediaGuru

Společnost Lego uvádí na český trh sociální síť Lego Life, určenou pro děti do 13 let. Cílem je propojit  fanoušky stavebnice a umožnit jim sdílení kreativních nápadů a postavených modelů v bezpečném prostředí. „Lego Life je platformou, která umocňuje radost ze stavění a chuť pochlubit se svými výtvory, přitom děti stále rozvíjí v bezpečném digitálním prostředí. Děti a náctiletí tak mohou ještě více rozvíjet svoji kreativitu a inspirovat jeden druhého,“ vysvětluje Rob Lowe, hlavní vedoucí týmu Lego Life.

legolife2

Lego Life nabízí uživatelům personalizovaný newsfeed, který je generován na základě osobních preferencí uživatele. Rovněž zde mohou děti komunikovat se svými oblíbenými Lego postavami, inspirovat se jejich výtvory, vytvořit si vlastní profilovou minifigurku v tzv. 3D Avatar Builderu nebo pro komentování využít Lego „emoji“ klávesnici.

legolife_emoji

Do aplikace budou průběžně nahrávány další nové funkce, rozvinou se i způsoby interakce a její využívání. Mezi nimi bude i možnost získávat různé odměny za aktivitu a rozšířit tak vlastní sbírku stavebnic.

Lego Life je kromě České republiky dostupná již ve Spojených státech, Velké Británii, Francii, Německu, Dánsku, Rakousku a Švýcarsku.

-stk-