Modrý kříž nad Vltavou byl kampaní TV Prima

pátek, 10. března 2017, 14:47 Aktuality, Reklama, TV MediaGuru

V noci 9. března se na pražském nábřeží objevil velký osvětlený kříž, který měnil barvy (modrá a červená). Původně byl dáván do souvislostí s kandidaturou prezidenta Miloše Zemana, kterou ve čtvrtek večer oznamoval. Kolem půl deváté večer se na kříži rozsvítilo logo Modrý kód. Vyšlo tak najevo, že se jednalo o guerillovou kampaň televize Prima k novému seriálu z lékařského prostředí, jehož první díl bude uveden 25. března.

Kříž o velikosti 6 x 6 metrů byl zavěšen na 30m jeřábu a tvořilo jej 54 LED obrazovek. Idea guerillové kampaně pochází z primácké agentury Solootions, jež stavbu kříže také realizovala. Pražané i turisté mohli kříž vidět pouze 9. března. Guerillovou kampaň využila skupina Prima již po druhé. Při startu seriálu Svatby v Benátkách plula na Vltavě 6m nevěsta.

Seriálová novinka televize Prima Modrý kód se odehrává v prostředí urgentního příjmu fiktivní podhorské nemocnice Rubava.  První dva díly poběží v sobotu 25. března. Poté se seriál na obrazovce objeví každé pondělí a středu.

modry-kriz-v-noci_bez-loga

modry-kriz-s-logem

modry-kriz-ve-dne

-mav-