Wüstenrot se v marketingu zaměří na regiony

Finanční skupina Wüstenrot již v lednu uvedla nový komunikační koncept. Jeho součástí je reklamní maskot Wustík, jenž má být jednotícím prvkem celé komunikace. V ní se bude Wüstenrot letos soustředit především na regiony.
„Silní jsme především v regionech s menšími městy,“ uvedl člen představenstva společnosti Boris Čuchran. Marketingově budou podpořeny jak regiony, kde je společnost již nyní silná, tak i ty, kde chce svůj podíl navýšit. „Soustředit se budeme na regionální rádia, internet a BTL aktivity. Součástí komunikace je také nábor,“ popsala Pavlína Musilová, jež ve Wüstenrotu vede marketing a PR.
„Naše mediální aktivity jsou však letos oproti minulosti utlumeny. V televizi budeme přítomni prostřednictvím sponzorství televizního pořadu na Primě Jak se staví sen,“ dodala Pavlína Musilová s tím, že očekává, že v příštím roce by se měly mediální investice navýšit.
Od ledna podporuje Wüstenrot Půjčku ProBydlení, a to na internetu, v tisku, outdooru a rádiu. Od konce března začne komunikovat svůj inovovaný produkt stavebního spoření Kamarád a Kamarád+, určený pro mladé klienty ve věku 0 až 24 let.
Autorem kampaně je agentura Scholz & Friends, která obhájila vítězství v tendru na kreativní agenturu. Mediální plánování a nákup médií zajišťuje Médea.
Skupině Wüstenrot meziročně vzrostl zisk o 19 % na 405 milionů korun. Wüstenrot - stavební spořitelna hospodařila se ziskem 215 milionů roku, což představuje meziroční zvýšení o 131 %. Počet uzavřených smluv o stavebním spoření narostl o více než 24 %. Hypoteční úvěry poskytla hypoteční banka Wüstenrot v objemu téměř 7 miliard korun. Cílem letošního roku je celkové výsledky udržet na stejné úrovni.
-stk-