Adidas nabádá ke kreativním tréninkovým pózám
![](https://mediagurucdneu.azureedge.net/wp-content/uploads/2017/04/Bistro_Fitnesskotva.png?v=1)
V rámci své globální kampaně „Here To Create“ se značka adidas snaží dostat do sportu více kreativity a oživit vnímání tréninků coby rutinní dřiny. Cílí přitom především na ženské publikum.
Aktuální česká aktivita se zaměřila na inspiraci k vytváření kreativních tréninkových póz a jejich sdílení na sociálních sítích. Využívá k tomu sérii interaktivních instalací, které jsou nyní rozmístěny po frekventovaných místech po Praze. Možné je si je vyzkoušet až do 27. dubna například v Palladiu, fitness centrech Euforie, Kotva, Jóga Letná nebo Bitevní pole.
![Euforie Žižkov](https://mediagurucdneu.azureedge.net/wp-content/uploads/2017/04/Bistro_EuforeZizkov.png)
![Fitness Kotva](https://mediagurucdneu.azureedge.net/wp-content/uploads/2017/04/Bistro_Fitnesskotva.png)
Mezi prvními, kdo je již zkusil, byly lokální adidas influencerky Míša Štoudková, Anna Šulcová, Dominika Lukášová, Tereza Červenková a Tereza Menclová.
Pod lokálním konceptem kampaně je podepsána agentura Bistro. O mediální podporu celého projektu se stará Carat. Obě agentury patří do skupiny Dentsu Aegis.
-stk-