Coca-Cola se v ambientu spojila s Pastou Onerem

pátek, 28. dubna 2017, 11:20 Marketing MediaGuru

Pasta Oner připravil pro Coca-Colu sérii nástěnných plastik, k vidění jsou v pražském Roxy.

Pasta Oner, představitel českého pop artu, připravil pro značku Coca-Colu sérii nástěnných plastik, jejichž ústředním motivem je ikonická skleněná lahev. Celkem šest plastik je k vidění v rámci výstavy Roxy Visuals v pražském hudebním klubu Roxy do 10. října.

Pasta Oner na vernisáži své výstavy PastaOner4Roxy
Pasta Oner

„Lahev Coca-Cola je natolik ikonická, že je sama o sobě uměleckým artefaktem. Prolíná se historií současného umění jako červená nit,“ vysvětluje motivy své spolupráce Pasta Oner. 

Kolekce děl s názvem „Pasta Oner 4 Roxy“ vznikla vylitím různě tónovaných technických materiálů do velkých hliníkových rámů, ve kterých jsou zapuštěny fragmenty a střepy celkem 145 skleněných lahví Coca-Cola. „Rozhodl jsem se pro dva přístupu. Jeden připomíná mandalu, která pracuje se symetrií, druhý využívá fragmenty lahví tak, aby tvořily proud drinku letícího z lahve,“ popisuje Oner.

pastaoner

Barevně volí Oner v plastikách spíše tlumenější, pastelovější barvy a korporátní červenou značky Coca-Cola nahrazuje jemnějším odstínem malinové. „Nechtěl jsem být s tou červenou tak jednoznačný. Navíc si myslím, že tvar lahve je už v plastice dostatečně jasný branding,“ dodává Oner.

„Spojením značky Coca-Cola s tvorbou Pasty nabízíme našim fanouškům především nevšední zážitek, značka se stává součástí příběhu a rezonuje na současné umělecké scéně. Přinášíme tedy klíčové atributy, abychom oslovili a zaujali naši cílovou skupinu dnešních mileniálů,“ uvádí Zuzana Kadlečková, manažerka sociálních médií společnosti Coca-Cola.

pastaoner2

pastaoner4

Aktivita je podpořena společnou integrovanou kampaní na sociálních sítích všech zúčastněných subjektů. Klíčovou platformou pro komunikaci je Facebook a Instagram a doplňkově využívá také Snapchat. Kampaň intenzivně pracuje s tzv. real-time obsahem,  mimo jiné na Instagram Stories. Na Instagramu bude navíc probíhat soutěž lahví Coca-Cola s podpisem autora. „Zároveň se budeme snažit zážitky z Roxy znovu dostat do online prostředí, a to prostřednictvím QR a snap kódů,“ doplňuje Kadlečková.

Celý projekt Coca-Cola navíc plánuje nominovat do dalšího ročníku mezinárodní soutěže „Empty Bottle Art“, do níž se značka zapojila už v loňském roce. Tehdy se prezentovala uměleckou edicí ikonických lahví Coca-Cola, která byla vytvořena ve spolupráci s ilustrátorským studiem DRAWetc. a agenturou JAD Productions. Skupina ilustrátorů navrhla originální lahve, které inspirovaly návštěvníků v rámci akce Teniskology, aby v Coca-Cola kreativní dílně navrhli svůj vlastní design a lahve vystavili po bok ostatních originálních kousků.

-stk-