Pojišťovna ČS startuje jarní kampaň na Flexi

čtvrtek, 06. dubna 2017, 07:27 Aktuality, Reklama MediaGuru

Pojišťovna České spořitelny odstartovala jarní marketingovou kampaň na Flexi životní pojištění. Opět pracuje s komunikačním konceptem dětského světa, v němž jsou rodiče v očích dětí neohroženými hrdiny.

„Stávající exekuci televizního spotu jsme doplnili o tag-on s novým produktovým benefitem. I tentokrát chceme komunikačně podpořit pojištění vážných životních situací. Nabízíme příspěvek 60 000 Kč v případě vážných nemocí,“ říká o kampani Světla Košková, vedoucí oddělení marketingu a PR Pojišťovny České spořitelny, a doplňuje: „Kreativní ztvárnění tag onu využívá principu perspektivy a ukazuje, jak ‚nevinně‘ si hrají děti, když rodiče na chvilku usnou.“

Kampaň poběží až do 28. května v televizi a na internetu. Doplní ji i klasické PR nástroje v tisku a on-line médiích.

Koncept i exekuci kampaně připravila pojišťovna ve spolupráci s agenturou Boomerang Communication. Mediální plánování a nákup zajišťuje agentura Attention!Media. 

-stk-