Air Bank v nových spotech podpoří běžný účet i půjčku

úterý, 30. května 2017, 07:00 Aktuality, Reklama MediaGuru

Od čtvrtka 25. května přidala společnost Air Bank do své kontinuální kampaně dva nové televizní spoty, v nichž se zaměřuje na úročený běžný účet a půjčku s nízkými měsíčními splátkami. Kromě televize bude kampaň k vidění i na internetu. 

Běžný účet propaguje spot s názvem Hromada. „Češi dnes mají na svých běžných účtech už bilion korun, a to přestože tyto účty nejsou obvykle téměř vůbec úročené a peníze na nich jen tak leží. Air Bank svým klientům úročí nejen spořicí, ale právě i běžný účet, stačí jednoduše platit kartou,“ říká Tomáš Brych, šéf marketingové komunikace Air Bank. 

Druhý spot „Nevidím rozdíl“ upozorňuje diváky na půjčku s nízkými měsíčními splátkami.

Pod kampaní je podepsán Green Team ze skupiny Ogilvy & Mather. Média  nakupuje Médea a NeoOgilvy.

-stk-