Air Bank v nových spotech podpoří běžný účet i půjčku
Od čtvrtka 25. května přidala společnost Air Bank do své kontinuální kampaně dva nové televizní spoty, v nichž se zaměřuje na úročený běžný účet a půjčku s nízkými měsíčními splátkami. Kromě televize bude kampaň k vidění i na internetu.
Běžný účet propaguje spot s názvem „Hromada“. „Češi dnes mají na svých běžných účtech už bilion korun, a to přestože tyto účty nejsou obvykle téměř vůbec úročené a peníze na nich jen tak leží. Air Bank svým klientům úročí nejen spořicí, ale právě i běžný účet, stačí jednoduše platit kartou,“ říká Tomáš Brych, šéf marketingové komunikace Air Bank.
Druhý spot „Nevidím rozdíl“ upozorňuje diváky na půjčku s nízkými měsíčními splátkami.
Pod kampaní je podepsán Green Team ze skupiny Ogilvy & Mather. Média nakupuje Médea a NeoOgilvy.
-stk-