Aquila nasadí čtvrtý spot s konceptem AquaBabes

úterý, 16. května 2017, 15:45 Aktuality, Reklama MediaGuru

Již počtvrté využije pramenitá voda Aquila ve své kampani hudební koncept AquaBabes, jehož hlavním organizátorem je vydavatelství Universal Music. Prostřednictvím platformy se oba subjekty snaží vyhledávat v Česku mladé talenty a následně jim pomoci na prahu hudební a umělecké kariéry.

Do projektu AquaBabes je každý rok na základě castingu vybráno několik nadaných zpěvaček, které se pro daný rok stanou ambasadorkami značky Aquila. Po celou dobu jsou pak coby AquaBabes jejími tvářemi nejen v televizním spotu, ale i na webu, sociálních sítích Facebook, Instagram a YouTube. Letošními AquaBabes jsou Mária Bikárová, Stiliana Dimitrova, Markéta Chládková, Petra Hůrková a Tereza Pufferová.

Pro svůj spot zvolila Aquila tentokrát choreografii ve stavu beztíže, symbolizující lehkost a čistotu vody, vhodné i pro kojence. Během natáčení tak musely být mladé zpěvačky zavěšeny v prostoru pomocí speciálních postrojů a lanek. „Dívky absolvovaly před samotným natáčením několik tréninků s kaskadéry, kteří je učili nejen technice létání, aby výsledek působil věrohodně a ladně, ale i různým akrobatickým kouskům, například přemetům ve vzduchu,“ popisuje vznik reklamy Peter Schenk, marketingový ředitel společnosti Karlovarských minerálních vod. Jako hudební podkres byl ve spotu použit debutový singl současných AquaBabes Tvoje múza.

První rok projektu využila značka v kampani skladbu Neříkej mi baby“, druhý Čistá jako láska a v roce 2016 singlNejsem další“. „První skladba ,Neříkej mi baby‘ se stala nejpopulárnějším českým hudebním klipem na YouTube pro rok 2014, druhá písnička ,Čistá jako láska‘ dosáhla v roce 2015 coby součást reklamního spotu první příčky v žebříčku nejsledovanějších reklam na YouTube. Stejného ocenění se v roce 2016 dostalo i třetímu singlu ,Nejsem další‘. Všechny tři písně mají dohromady na YouTube přes 25,7 milionů zhlédnutí a čísla stále rostou,“ dodává Peter Schenk.

-stk-