Hamé cílí s novinkou EasyFruit na školáky
Společnost Hamé uvádí na trh produktovou novinkou – ovocný snack EasyFruit –, s níž se zaměřuje na novou cílovou skupinu školáků. Novinku podporuje až do poloviny května marketingovou kampaní.
EasyFruit jsou ovocné přesnídávky vyráběny z ovoce a zeleniny baby food kvality a také s přidanou mléčnou složkou a vitamínem C. Jsou nabízeny v příchutích zlaté jablko, jahoda, banán a nebo cherry cola. Nyní jsou distribuovány do obchodních sítí, do drogerií a také do školních automatů.
„Tyto ovocné snacky jsme vyvinuli ve spolupráci se školami a školáci nám pomáhali vytvářet i jejich moderní ,ulítlý‘ design,“ popisuje Lenka Vaněk, brand marketing director společnosti Hamé, a dodává: „V současnosti již připravujeme rozšíření této produktové řady o nové druhy a opět se na tom podílí i samotní školáci. Chceme tak posilovat náš sortiment, který splňuje tzv. pamlskovou vyhlášku.“
Marketingová kampaň poběží na internetu a v televizi, doplní ji eventové a in-store aktivity. „S ohledem na cílovou skupinu spočívá těžiště kampaně v online aktivitách. Spustili jsme tematický web www.easyfruit.cz a nyní nově vypouštíme do světa speciální mobilní hru EasyFruit Game pro všechny hravé lidi, ve které můžou děti bojovat pomocí ovoce třeba i s Yetim,“ dodává Lenka Vaněk ke kampani. EasyFruit Game lze najít v Google Play i App Store.
Televizní spot i speciální online video vznikly v dílně zlínské agentury Kouzelná. Pod vizuální podobou obalů je podepsána agentura Lion.
-stk-