Oriflame obsazuje do kampaně své poradkyně

čtvrtek, 18. května 2017, 10:53 Aktuality, Reklama MediaGuru

U příležitosti 50 let od svého založení připravila kosmetická společnost Oriflame kampaň #dikyoriflame, do které obsadila devět svých nejlepších kosmetických poradkyň.

Hlavním komunikačním prvkem kampaně je tzv. hero video, které prezentuje nejzajímavější záběry z natáčení medailonků všech vybraných poradkyň. Jednotlivé medailonky ukazují hodnoty společnosti Oriflame a zároveň odhalují, jak práce pro tuto kosmetickou značku změnila poradkyním život.

Videa na YouTube doprovázejí i bannery v obsahové síti Google a Seznam, reklama ve vyhledávání a komunikace v rámci sociálních sítí Facebook a Instagram. Všechny tyto zdroje směřují na webové stránky www.dikyoriflame.cz

Celou online kampaň zaštiťuje agentura MarketUP ve spolupráci s agenturou PR Film, jež měla na starosti produkci videí.

-stk-