Mercedes-Benz uvádí kampaň na týden módy
Jako součást podpory nadcházející edice domácí přehlídky současné módy Mercedes-Benz Prague Fashion Week SS18, která se odehraje na začátku září, se v pražských ulicích a lifestylovém tisku objeví nová celosvětová módní kampaň Mercedes-Benz. Kampaň pracující s hashtagem #mbcollective je třídílný příběh poukazující na talentované osobnosti mezinárodního rozměru.
Aktuální druhou část kampaně, která umožňuje vlivným osobnostem dneška představit a podpořit budoucí trendy, tvoří vůz Concept EQ s oscarovou herečkou Susan Sarandonovou, filmovým tvůrcem Brynem Mooserem v režii kalifornského filmaře Luka Gilforda. Gilford už spolupracoval s předními módními značkami jako Prada, Proenza Schouler či Maison Martin Margiela.
V rámci cíle společnosti Mercedes-Benz podporovat rodící se módní talenty představuje nová kampaň návrháře, jako je Anna October, Xiao Li, William Fan, Ran Fan a Steven Tai. „Kampaň podporuje jak naše módní aktivity po celém světě, tak nové talenty v oblasti módního designu,“ uvedl Michael Bock, ředitel marketingu divize Sport & Lifestyle ve společnosti Mercedes-Benz Cars.
-mav-