Rémy Cointreau zapojuje virtuální realitu do eventů

úterý, 05. září 2017, 06:55 Aktuality MediaGuru

Společnost Rémy Cointreau zapojila do eventů své značky prémiového rumu Mount Gay virtuální realitu. Instalace měla premiéru na letošním Rumfestu v pražských Žlutých lázních a nyní se zvažuje její další uplatnění. Virtuální plavbu korábem, kterou pro značku připravila agentura Brainz VR, si do dnešního dne vyzkoušelo asi 500 návštěvníků.

„Pro naši rumovou značku Mount Gay jsme vybudovali reálný model lodi, která se pohupuje pomocí hydraulických mechanismů. Díky kreativnímu řešení týmu Brainz VR jsme docílili imerzivního virtuálního zážitku, kdy návštěvníci měli opravdový fyzický pocit vlnobití synchronizovaný s dobrodružnou plavbou po Karibiku,” přibližuje instalaci brand manažerka značky Alice Vaňková.

Samotné instalaci předcházelo i sestavení korábu vážícího okolo jedné a půl tuny sestaven. „Největší výzvou byla příprava 3D modelu korábu do aplikace tak, aby dokonale seděl s reálným modelem a následný přenos jeho náklonu pomoci VR Trackerů umístěných na lodi,” objasňuje Robin Pultera, spolumajitel agentury Brainz VR.

Eventy se ukazují jako jedna z oblastí, kde má virtuální realita svůj potenciál. „Virtuální realita umožňuje návštěvníkům eventů zažít něco, co by bylo jinak velmi těžko zprostředkovatelné nebo se ani v reálném světě zažít nedá. Ať už je to plavba mezi karibskými útesy, adrenalinová procházka mezi mrakodrapy, detailní prohlídka produktů bez jejich fyzické přítomnosti, nebo třeba ukázka výrobního procesu, kam se běžný návštěvník nedostane,” popisuje výčet možností virtuální reality v rámci eventů Pultera. „Výhodou je kombinace virtuální reality s fyzickou instalací, která společně s velkoplošnou projekcí přiláká návštěvníky k vyzkoušení nezapomenutelného zážitku,” dodává.

-stk-