Další běh studentské soutěže A!M Creative Challenge, který pořádá mediální agentura Attention!Media, se tentokrát spojuje se společností Karlovarské minerální vody. Úkolem pro studenty bude vytvořit kampaň zaměřenou na segment HORECA, tedy v hotelích, restauracích a kavárnách.
Hlavní výzvou bude najít cestu, jak představit značku minerální vody Mattoni jako prémiový produkt, který je tou správnou volnou namísto kohoutkové vodě a domácím limonádám, a zároveň přijít s přesvědčivými argumenty pro provozovatele, proč by měly mít Mattoni v nabídce a aktivně ji nabízet hostům.
Soutěž A!M Creative Challenge probíhá od 19. října. Studenti mohou nahrávat své návrhy na stránkywww.creativechallenge.cz. do 10. prosince. Následovat budou finální prezentace nejlepších týmů před porotou, jež vybere vítěze. Slavnostní vyhlášení proběhne 13. prosince.
-stk-