Footshop do vánoční kampaně zapojil influencery

pátek, 22. prosince 2017, 16:10 Aktuality, Reklama MediaGuru

Ve vánoční kampani spoléhá prodejce tenisek především na YouTube.

Československý teniskový retailer Footshop svou vánoční kampaň staví na YouTube a speciální akci, kdy k nákupu nad 2500 korun dává 500 korun na další nákup.

Vánoční video, v němž je na téma Ježíšek vyzpovídáno sedm influencerů z českého a slovenského trhu, poběží před jinými videy na YouTube až do Štědrého dne.

Footshop komunikuje především na Facebooku, Instagramu a YouTube, kde má 40 tisíc odběratelů. Zveřejňuje tam pět videí týdne, od příštího roku jej posílí o nové programy a rubriky. Dalším výrazným prvkem marketingové komunikace tvoří eventy, ať už kulturního, hudebního či tanečního charakteru. V současnosti provozuje e-shop a dvě kamenné pobočky  - v Praze a Bratislavě. Svou pražskou prodejnu bude v dohledné době stěhovat z Bubenské do Vnitroblocku.

Na tenisky se v tuzemsku zaměřuje také český obchod Queens, jenž nedávno otevřel po Ostravě a Brně novou vlajkovou prodejnu v Praze, a americký Foot Locker, který od letošního roku provozuje třípatrovou prodejnu na Václavském náměstí v Praze. 

-stk-