Air Bank jde v kreativním tendru do druhého kola

čtvrtek, 1. února 2018, 13:20 Aktuality, Reklama MediaGuru

Do druhého kola si Air Bank zve čtyři agentury: McCann, Werk Camp, Yinachi a skupinu Publicis One.

Foto: Air Bank

Foto: Air Bank

V listopadu loňského roku oznámila Air Bank ukončení spolupráce s agenturou Ogilvy, s níž vytvořila a po dobu šesti let vyvíjela současný komunikační koncept Dvou světů. Zároveň vypsala veřejný kreativní tendr, do něhož se přihlásilo několik desítek agentur. Na základě zaslaných referencí bylo vybráno šest agentur, s nimiž se komunikační tým Air Bank osobně potkal. Do druhého kola byly pozvány čtyři agentury: McCann, Werk Camp, Yinachi a skupina Publicis One.

„Snažíme se z jinak většinou obávaného procesu výběru nové agentury udělat naopak proces příjemný a férový, který si užijí obě strany. Řídíme se nejen pravidly Férového tendru AKA, ale i svými vlastními pravidly, která, jak věříme, nám pomohou vybrat toho nejlepšího partnera pro další spolupráci,“ říká Lenka Rosolová, vedoucí marketingové komunikace Air Bank.

Kromě samotného pojetí kreativního konceptu je pro Air Bank důležité, aby byla nová agentura s interním týmem banky naladěna na stejné vlně a měla podobný pohled na budování značky. „Nejprve jsme tedy chtěli otestovat, jestli je mezi námi vzájemná chemie. Proto jsme vyrazili přímo do agentur, abychom co nejlépe nasáli atmosféru prostředí, ve kterém pracují. Až následně přijde na řadu vlastní brief a samotná prezentace,“ dodává Lenka Rosolová.

Vybrané agentury představí formou prezentace své kreativní koncepty. V duchu zachování férových podmínek dostane každá z agentur pro práci na projektu stejné informace a bude mít stejný čas jak na zpracování návrhu, tak na jeho prezentaci. Účastníci druhého kola dostanou kromě zpětné vazby také skicovné za svou práci.

Z druhého kola může vzejít přímo vítěz výběrového řízení nebo dva finalisté. Vítěznou agenturu by Air Bank ráda vybrala a začala s ní spolupracovat na začátku března.

-stk-