Karel Friml řídí národní obchod firmy Radiohouse

středa, 21. února 2018, 11:35 Rádio, Lidé MediaGuru

Jednička na trhu rozhlasové reklamy Radiohouse konsoliduje vedení divize národního prodeje.

Karel Friml, foto: Radiohouse

Karel Friml, foto: Radiohouse

Ředitelem divize národního prodeje společnosti Radiohouse byl jmenován Karel Friml. Divize agenturního prodeje mediálního zastoupení Radiohouse byla dosud přímo vedena Miroslavem Hrnkem, generálním ředitelem společnosti Radiohouse. Jednotlivé části agendy byly rozděleny do gesce segmentových ředitelů – jedním z nich byl i Karel Friml.

„Poté co se podařilo před časem přenastavit procesy uvnitř Radiohousu tak, aby reflektovaly trendy na mediálním trhu, tak jsme nyní přistoupili k druhému kroku a nastavujeme ještě i odpovídající personální řízení této agendy,“ zdůvodnil Miroslav Hrnko.

Karel Friml tak zastřeší veškeré aktivity společnosti Radiohouse na trhu mediálních agentur a zároveň bude zodpovědný za vedení týmu národního prodeje. Radiohouse tím chce posílit rychlost rozhodování při péči o klienty a agentury na národním trhu.

Druhý ze segmentových ředitelů Zdeněk Kůs nově přechází do divize podpory prodeje. Zde má zastávat pozici ředitele agenturní podpory.

Karel Friml působí v Radiohouse od jejího vzniku, před tím řadu let zastával manažerské pozice v oblasti marketingu a obchodu zastupitelství Media Marketing Services, které je jednou z mateřských společností Radiohouse. Právě v MMS už pozici ředitele agenturního prodeje zastával. Krátce v ní působil i po vzniku Radiohousu, s příchodem nového ředitele Michala Berana se ale řídící struktura firmy měnila. Beranovým nástupcem ve vedení Radiohousu se loni stal Miro Hrnko, od kterého teď Karel Friml pozici šéfa národního prodeje přebírá.

Rozhovor s Karlem Frimlem o obchodní politice Radiohousu v letošním roce můžete číst zde: Radiohouse upravuje ceny svých rádií

Radiohouse je nejsilnějším rozhlasovým zastupitelstvím v České republice. Týdně si některé z jeho rádií naladí 5,3 milionu posluchačů, denně pak 3,4 milionu posluchačů v cílové skupině 12-79 let. Podíl na veškerém poslechu rádia dosahuje více než 50 procent. 

-mav-