Marketing Rémy Cointreau řídí nově Petr Havlíček

pondělí, 5. února 2018, 16:30 Aktuality, Marketing, Lidé MediaGuru

Marketing společnosti Rémy Cointreau na českém a slovenském trhu vede Petr Havlíček.

Petr Havlíček, foto: LinkedIn Petra Havlíčka

Petr Havlíček, foto: LinkedIn Petra Havlíčka

Do čela marketingu společnosti Rémy Cointreau na českém a slovenském trhu nastoupil v polovině ledna Petr Havlíček, který doposud řídil marketing v Heinekenu na českém trhu a působil jako global brand director pro značku Krušovice. Ve své pozici nahrazuje Rostislava Brzobohatého, který bude pokračovat v kariéře mimo Rémy Cointreau.

Petr Havlíček pracoval pro Heineken od ledna 2015, měl na starosti marketing na českém trhu a jako global brand director byl zodpovědný za značku Krušovice. Předtím působil na různých pozicích v marketingu od roku 2004 ve společnosti Imperial Tobacco CR & SR. Mimo jiné je také externím odborným poradcem vydavatelství Slovart pro lokalizaci publikací z oblasti marketingu.

-stk-