Olympiáda začala, s ní se rozjely i kampaně sponzorů

sobota, 10. února 2018, 08:25 Reklama MediaGuru

Zimní olympiáda v jihokorejském Pchjončchangu odstartovala, přinášíme ukázku olympijských kampaní.

Zdroj: ČOV

V pořadí 23. olympijské hry odstartovaly v pátek 9. února v jihokorejském Pchjončchangu a spolu s tím se naplno rozjely i kampaně olympijských partnerů, mezi které patří na mezinárodní úrovni značky jako Coca-Cola, Samsung, Toyota, Visa, P&G, Panasonic, Intel, Omega, Atos, Bridgestone, GE, Dow a Alibaba. V českém prostředí mohou při různých aktivacích využívat olympijskou symboliku například Sazka a Škoda Auto, Pilsner Urquell, Skupina ČEZ, T-Mobile, Česká spořitelna či Mall.cz. Podívejte se na ukázku vybraných kampaní. 

Z českých partnerů si olympijskou kampaň připravila například automobilka Škoda Auto. Ještě před startem olympiády se mohli zájemci nechat vyfotit u vybraného obchodníka, přičemž výsledné fotografie se nyní objeví na některém z „olympijských vozů“ vystavených v rámci Olympijského festivalu v Brně a Ostravě, kde bude v rámci Škoda zóny možné seznámit se s nejnovějšími modely či vyzkoušet si komentování zlatého olympijského Nagana. 

ČEZ již tradičně svou kampaní podporuje aplikaci EPP, která umožňuje body nasbírané za sportovní výkon věnovat na jeden z vybraných charitativních projektů.

Pivní značka Pilsner Urquell postavila svou kampaň na příbězích olympioniků. Ten ústředí je o Martině Sáblíkové, s těmi dalšími je možné seznámit se na webu bezfrazi.cz

Nový partner Českého olympijského výboru – Mall.cz – odstartoval své olympijské aktivity prodejem olympijské kolekce od AlpinePro. Nyní do kampaně zapojuje řadu známých sportovců včetně Tomáše Vernera, Jana Hudce, Tomáše Krause, Dominika Dvořáka, Elišky Březinové a Evy Vrabcové Nývltové. Oslovit chce tak různé věkové kategorie zákazníků. V rámci Olympijského festivalu v Brně bude mít Mall.cz svou odpočinkovou zónu, nabídne sportovní přenosy jednotlivých závodů i možnost zanechání vzkazu pro oblíbeného sportovce.

Z mezinárodních partnerů na českém trhu spustila svou lokální kampaň Coca-Cola, jež tematizuje časový posun a nutnost sledovat olympiádu ve dne v noci. Do televize je nasazen spot, v obchodech je k dostání limitovaná edice plechovek s designy 11 olympijských sportů, přičemž snowboarding a alpské lyžování doplňuje silueta a podpis Ester Ledecké. Na sociálních sítích je možné soutěžit o fandící dupačky. Na Olympijský festival v Brně i Ostravě připravila Coca-Cola snowpark a odpočinkovou zónu.

Ester Ledecká se zapojila ještě do kampaně dalšího mezinárodního olympijského partnera – společnosti Visa. Je jedním z 54 olympijských a paralympijských členů Týmu Visa, kteří na svých profilech sdíleli minutový spot „Posouváme cílové čáry“. Součástí kampaně je i dodání speciální nositelné elektroniky, například platebních rukavic, nálepek nebo olympijských odznáčků.

Procter & Gamble již tradičně pokračuje ve svém konceptu „Děkuji, maminko“, v němž se již počtvrté za sebou zaměřuje na maminky sportovců. Na českém trhu je tentokrát ambasadorem kampaně biatlonista Ondřej Moravec se svou maminkou Magdou. Podtitulem letošní kampaně je „Láska místo předsudků“ a jejím cílem je překonávat předsudky, kterým museli někteří sportovci čelit. 

Klíčový vizuál ke kampani P&G v České republice, zdroj: P&G

Toyota před letošní olympiádou a paralympiádou představila i svou novou vizi, kterou se posouvá z automotive ke značce, jež přináší mobilitu pro všechny, tedy nejen prostřednictvím automobilů, autonomních automobilů či carsharingové služby, ale i pomocí robotických zařízení.

Svou kampaň představil také nový partner, čínská společnost Alibaba, jež se s MOV domluvila na partnerství až do roku 2028. Ve svém reklamním spotu oslavuje „velikost“ malého. 

Panasonic se ve svých marketingových aktivitách soustředí na vybavení kinosálu přímo v Mezinárodním vysílacím centru. V domovském Japonsku se bude prezentovat na promenádě Ariake, což je hlavní dějiště budoucí tokijské olympiády.

-stk-