Zonky v aktuální kampani představuje místa, kde se mohou zájemci zeptat lidí na jejich zkušenost s touto online službou. Místo do poboček je navádí do provozoven, na které si jejich majitelé půjčili od jiných lidí.
„Čím dál více lidí s námi začíná podnikat. Půjčili jsme například na rozjezd salónu pro psy, kadeřnictví nebo studia pro těhotné ženy. Je to větší chutí Čechů postavit se na vlastní nohy, a také neschopností bank takové projekty financovat,“ říká Pavel Novák, ředitel Zonky.
Zonky vybralo pro kampaň 50 zafinancovaných projektů, kterým chce pomoci v dalším rozvoji. Věnuje jim část svého marketingového rozpočtu pro jejich vlastní zviditelnění. Investuje do lokálního outdooru, který informuje o umístění zafinancovaného projektu v blízkém okolí i o tom, že provozovna vznikla díky lidem na Zonky. Majitelé provozoven své místo označí nálepkou a jsou ochotní předat návštěvníkům své zkušenosti se službou.
Kampaň doprovází microsite a podporuje ji contentová komunikace na blogu a sociálních sítích. „Tento projekt zatím nemá definovaný konec, brzy budou navazovat další fáze, jako např. síť benefitů nebo mobilní aplikace. Také oficiální název teprve vznikne, jak jinak než za přispění uživatelů,” popisuje Jakub Strýček, marketingový ředitel Zonky a tvůrce kampaně.
-stk-