C&A spustí na českém trhu „evropský“ e-shop

čtvrtek, 22. března 2018, 11:55 Aktuality, Marketing MediaGuru

Módní řetězec C&A startuje v březnu na českém trhu online obchod.

C&A spouští na českém trhu evropský e-shop, zdroj: C&A.

C&A spouští na českém trhu evropský e-shop, zdroj: C&A.

Módní řetězec C&A spouští na 11 evropských trzích, včetně České republiky, svůj online obchod. Tzv. evropský e-shop je v anglickém jazyce, jeho nabídka je standardizovaná a všechny ceny sjednoceny napříč trhy a uváděny v eurech bez ohledu na lokální měnu.

„Internetový obchod je dalším velkým krokem k rozšíření našich aktivit online,“ říká Andreas Hammer, evropský ředitel e-commerce společnosti C&A, s tím, že s novou platformou může více než zdvojnásobit dosah online aktivit z devíti na dvacet zemí. 

Společnost doposud provozovala internetový obchod v příslušném národním jazyce v Belgii, Německu, Francii, Itálii, Nizozemsku, Rakousku, Polsku, Švýcarsku a Španělsku. Mezi nových jedenáct zemí, kde funguje „evropský e-shop“, patří Česká republika, Slovensko, Chorvatsko, Portugalsko, Rumunsko, Slovinsko a Maďarsko, kde již C&A své prodejny má. E-shop startuje rovněž v Dánsku, Finsku, Řecku a Švédsku, kde společnost své zastoupení nemá. 

C&A působí v 18 evropských zemích, kde má více než 1500 prodejen. Zastoupení má také v Brazílii, Mexiku a Číně.

Z módních řetězců prodává své zboží na internetu také H&M či Zara. Do e-commerce investují i jednotlivé módní značky, v březnu spustila svůj e-shop například značka Tonak, na jeho rozvoj se chce soustředit Pietro Filipi. 

-stk-