Monitoring reklamy v Nielsen Admosphere řídí Matyáštík

pátek, 2. března 2018, 11:50 Aktuality, Výzkum, Lidé MediaGuru

Petr Matyáštík se stal ředitelem sekce monitoringu reklamy ve výzkumné společnosti Nielsen Admosphere.

Petr Matyáštík, foto: Nielsen Admosphere

Petr Matyáštík, foto: Nielsen Admosphere

Petr Matyáštík se 1. března 2018 stal ředitelem sekce monitoringu reklamy Ad Intel ve výzkumné společnosti Nielsen Admosphere. Svým vedením tak zastřeší běžící projekty Ad Intel a AdMonitoring v České republice, reklamní monitoring internetu na Slovensku (AIMmonitor) a reklamní monitoring a monitoring televizních pořadů v Bulharsku.

Matyáštík působí ve společnostech skupiny Nielsen Admosphere už více než deset let. V prvních letech se významně podílel na rozjezdu projektu monitoringu reklamy v České republice, v dalších letech koordinoval budování peoplemetrového panelu v Bulharsku a byl zodpovědný za dodávku technologií pro lokálního provozovatele peoplemetrového projektu v Arménii. V loňském roce měl na starosti implementaci digitální části českého Projektu crossplatformního elektronického měření sledovanosti a konzumace obsahu 2018-2022, který odstartoval 1. ledna 2018.

-mav-