Unger: TV Seznam není jen pro pražskou kavárnu
Chceme oslovovat lidi z krajských měst, i proto rozšiřujeme naše redakce v regionech, uvedl Jakub Unger z Televize Seznam.
Televize Seznam, kterou letos v lednu uvedla internetová společnost Seznam.cz, se chce nyní zaměřit především na zvyšování frekvence sledovanosti. Podle prvních čísel z elektronického měření sledovanosti ATO, dosahuje její zásah za prvních 20 dní měření (v období od 1. do 20. března) téměř milionu diváků starších 15 let, konkrétně 970 tisíc. „Chceme teď, aby se naši diváci k nám vraceli denně,“ uvedl na konferenci Seznam.cz fórum Jakub Unger, ředitel divize Zpravodajství a TV.
Televize Seznam chce oslovovat diváky z krajských měst, ve věku 30 až 50 let, kteří vedou aktivní životní styl a mají zájem o společenské dění. „Nechceme být vnímáni jako televize pražské kavárny. I proto máme už nyní redakce v pěti lokalitách mimo Prahu a další místa chceme postupně přidávat,“ popsal Unger.
Na posílení povědomí v regionech se zaměří první reklamní kampaň, kterou TV Seznam spustí v outdooru v nejbližší době. Stavět bude na známých tvářích, například Sabině Slonkové, Jindřichu Šídlovi, Olze Šípkové či Filipu Horkém. „Chceme komunikovat, že jsme televize s hodnotným obsahem a máme tváře, které stojí za to sledovat,“ přiblížil Jakub Unger.
Z obsahových novinek plánuje Televize Seznam uvést v dubnu například blok pořadů o rodině a dětech, dále talkshow s youtuberem Kovy, nový pořad Janka Rubeše či víkendovou sportovní show, která poběží v prime-time. „O dalších pořadech jednáme, jejich uvedení směřujeme k podzimní sezóně,“ prozradil Unger.
Z produktových inovací nasazuje Televize Seznam novou podobu HbbTV s kompletním archivem Seznam.cz. Nejprve ji představí v terestriálním vysílání, v dubnu i u poskytovatelů satelitního satelitního vysílání. Digitální vysílání v HD kvalitě by mělo být spuštěno už v druhé půlce letošního roku.
-stk-