Lentilky spouští aktivaci, posílají barevné pohledy

sobota, 2. června 2018, 06:45 Aktuality, Reklama MediaGuru

Před letními prázdninami startují Lentilky kampaň, vybízí k posílání pohledů.

Klíčový vizuál ke kampani značky Lentilky, zdroj: Nestlé

Klíčový vizuál ke kampani značky Lentilky, zdroj: Nestlé

Značka Lentilky spustila 21. května aktivaci, v níž se snaží „rozbarvit“ Českou a Slovenskou republiku. Uvnitř všech druhů výrobků umístila soutěžní kódy, po jejichž zadání na speciální microsite může spotřebitel poslat svému blízkému pohled. Pohled vyplní elektronicky, značka jej vytiskne a pošle. Zároveň je možné soutěžit o ceny na prázdniny, například koloběžky, batohy nebo spacáky. 

Aktivaci, jež bude probíhat až do 17. června, podpoří kampaň na sociálních sítích a také v místě prodeje. Komunikace cílí především na matky s dětmi ve věku od 6 do 12 let. I z tohoto důvodu je značka partnerem Zlínského filmového festivalu. 

Pod kampaní je podepsána agentura Symbio digital. 

-stk-