Geometry a Y&R získaly v Cannes dalších pět cen

pátek, 22. června 2018, 14:00 Reklama, Cannes Lions 2018 MediaGuru

Y&R si připsala v Cannes ještě tři bronzové ceny, Geometry má stříbro a bronz.

Zdroj: FB Cannes Lions

Dalších pět na festivalu Cannes Lions vybojovaly české agentury, celkem jich tedy už mají sedm. Tři bronzy získala agentura Y&R, stříbro a bronz agentura Geometry.

Geometry Prague opět bodovala se svým projektem Touching Masterpieces, s nímž už získala bronz kategorii Health & Wellness. Nyní k tomu přidala dvě ocenění v kategorii Digital Craft, konkrétně stříbro v podkategorii Innovative Use of Technology a bronz za Technological Achievement in Digital Craft.

Agentura Y&R si ke svému stříbru v kategorii Print & Publishing za kampaň pro magazín Reportér připsala ještě tři bronzy. Dva z nich si se zmíněnou kampaní vysloužila v kategorii Industry Craft.

Reportér - Questioning Neo-nazism od agentury Y&R Prague, zdroj: Cannes Lions

Reportér - Questioning Radicalism od agentury Y&R Prague, zdroj: Cannes Lions

Reportér - Questioning War od agentury Y&R Prague, zdroj: Cannes Lions

Poslední z ocenění obdržela Y&R v kategorii Film Craft za sound design k reklamnímu spotu organizace Post Bellum.

Dění v Cannes sledujeme také v naší reportáži, kterou průběžně doplňujeme zde.