Hrubé mediální investice se zvýšily i v květnu

úterý, 19. června 2018, 07:50 Reklama, Výzkum MediaGuru

Podle monitoringu mediálních investic se jejich objem zvýšil i v pátém letošním měsíci.

Foto: Photospin

Foto: Photospin

Také v pátém letošním měsíci měly být investice směřované do nákupu reklamního prostoru v médiích vyšší než ve stejném loňském období. Za prvních pět měsíců mají být podle údajů Ad Intel od Nielsen Admosphere nad úrovní loňského roku všechny mediatypy. V letošním roce se má dařit především rádiím (+12 %) a televizní reklamě (+9 %).  

Zdroj: Nielsen Admosphere

Zdroj: Nielsen Admosphere

Internetová reklama není v přehledu uvedena. Monitoring sleduje pouze display online reklamu a videoreklamu, nejde tak o kompletní popis objemu internetové reklamy.

Monitorované reklamní investice neodpovídají skutečným objemům, které inzerenti do reklamy v médiích vloží. Jsou spočítány na základě ceníkových cen, nezohledňují poskytnuté slevy nebo barterová plnění.

-mav-