VLM zavádí magazín Deník Zdraví, pomůže i Dr. Max

úterý, 12. června 2018, 07:30 Tisk MediaGuru

Vltava Labe Media rozšiřuje nabídku magazínových příloh, začíná vydávat magazín Deník Zdraví.

Titulní strana Deník Zdraví, zdroj: VLM

Regionální deníky Deník skupiny Vltava Labe Media rozšiřují své magazínové přílohy a od čtvrtka 14. června zavádějí magazín Deník Zdraví. S novou magazínovou přílohou přicházejí rok poté, co vydavatelská skupina uvedla magazín Deník Ženy. Vedle už dříve existujícího magazínu Deník Bydlení vycházejí všechny tyto měsíčníky ve čtvrtek (každý týden jiný magazín) a vytvářejí tak pravidelný koncept magazínů, které doplňují čtvrteční vydání Deníku. Čtvrtým titulem, který dokompletuje čtvrteční měsíční nabídku magazínů, je knižní Biblio od Literárních novin. Nově má na pravidelné bázi vycházet jednou měsíčně.

Impulsem pro zavedení magazínu Deník Zdraví je podle šéfredaktora centrální redakce Deníku Tomáše Skřivánka dobrá zkušenost s dosavadními magazíny a s roční existencí magazínu Ženy. „Naším záměrem je vytvořit měsíčníky pro každé čtvrteční vydání v měsíci,“ říká s tím, že magazíny jsou díky inzerci ziskové.

Magazín Deník Zdraví připravuje lifestylová redakce Deníku, která se v současnosti podílí na přípravě zmíněných magazínových příloh a také lifestylového obsahu do regionálních Deníků. Vede ji Bohumila Čiháková.

Bohumila Čiháková, foto: Vltava Labe Media

Obsah magazínu Deník Zdraví je podle jejích slov rozdělen na dvě větší části. „Zásadní je hlavní téma, které je roztaženo na několik stran a prolíná také i do ostatních rubrik. V prvním vydání je to téma srdce. Tématu se věnujeme v rozhovoru s kardiochirurgem Janem Pirkem, ale i v dalších rubrikách, jako je poradna, pohyb nebo názory,“ přibližuje Bohumila Čiháková.

Další část obsahu je zaměřena na aktivní pohyb, stravování či relax (tipy na lázně či wellness pobyty). Vydavatel přitom cílí na širší skupinu čtenářů. „Například v sekci, kde se věnujeme jídlu, chceme ukázat, že ingredience lze koupit levně, ale zároveň, že z nich lze připravit zdravé a dobré jídlo. Recepty vybíráme tak, aby příprava byla rychlá,“ popisuje Čiháková. Magazín také přináší speciální část zaměřenou na čtenáře starší 55 let. Pravidelně by ji mělo tvořit šest až osm stran s rubrikami jako Psychologie, Procvičujeme si mozek nebo Fakta.

Vnitřní strany Deník Zdraví, zdroj: VLM

Vnitřní strany Deník Zdraví, zdroj: VLM

Vnitřní strany Deník Zdraví, zdroj: VLM

Zajímavostí je také obsahová spolupráce se společností Dr. Max, která stejně jako Vltava Labe Media spadá do portfolia Penty. Mělo by jít o první větší spolupráci mezi vydavatelstvím a některou z firem skupiny Penta. V případě magazínu Deník Zdraví se konkrétně projeví rubrikami, které dodá Dr. Max – v prvním vydání je to rubrika věnovaná zásadám ochrany při opalování. Součástí prvního vydání je také kupon na slevu ve výši 100 Kč, který lze uplatnit v lékárnách Dr. Maxe.

Spolupráce se projeví i tím, že lékárny Dr. Max budou distribuovat magazín Deník Zdraví volně ve všech svých pobočkách. Celkově půjde o tištěný náklad přes 20 tisíc výtisků. Dalších cca 120 tisíc výtisků magazínu Deník Zdraví bude vloženo do čtvrtečního vydání Deníku.

Lékárny Dr. Max budou distribuovat magazín Deník Zdraví volně ve všech svých pobočkách v nákladu přes 20 tisíc kusů.

Vedle čtvrtečních magazínových příloh doplňuje páteční vydání Deníku příloha TV magazín a v sobotu příloha Víkend. V úterý a ve středu vycházejí společně s Deníkem regionální týdeníky (nově 70 mutací), jejichž pokrytí VLM nedávno dokončila.

-mav-