Mediálním manažerem Unileveru se stal Pavel Doležal

pondělí, 10. září 2018, 07:52 Aktuality, Reklama, Lidé MediaGuru

Mediálním manažerem společnosti Univeler pro český a slovenský trh je od září Pavel Doležal.

Pavel Doležal, zdroj: LinkedIn

Pavel Doležal, zdroj: LinkedIn

Na pozici media manager společnosti Unilever pro český a slovenský trh nastoupil začátkem září Pavel Doležal. Ve své pozici, v níž je zodpovědný za mediální nákup a plánování kampaní značek z portfolia firmy, vystřídal Lucii Dúbravskou. 

Před nástupem do Unileveru působil Pavel Doležal poslední tři roky na obdobné pozici v Plzeňském Prazdroji. Předtím pracoval na straně mediálních agentur, jako je Attention!Media nebo Mindshare. Zkušenosti má rovněž z výzkumné agentury TNS Aisa. 

Vystudoval Vysokou školu ekonomickou v Praze. 

-stk-