Martin Klofanda odchází z vedení marketingu Seznam.cz

čtvrtek, 1. listopadu 2018, 07:55 Lidé, Internet & Mobil MediaGuru

Post ředitele marketingu Seznam.cz dočasně zastane Aleh Drohal.

Martin Klofanda, foto: Seznam.cz

Martin Klofanda, foto: Seznam.cz

Internetová tuzemská jednička Seznam.cz mění po necelém roce marketingového ředitele. Stávající ředitel marketingu Martin Klofanda ze své pozice odešel k 31. říjnu 2018. „Vedení oddělení si dočasně převezme provozní ředitel Aleh Drohal," uvedla na dotaz MediaGuru.cz tisková mluvčí Aneta Kapuciánová.

Klofanda řídil marketing Seznamu od ledna 2018. Zodpovídal za produktovou a B2B komunikaci a vedl týmy eventů, distribuce a sociálních sítí i kreativní a grafické oddělení. 

Aleh Drohal, foto: Seznam.cz

Aleh Drohal, foto: Seznam.cz

Seznam.cz tak znovu hledá šéfa marketingového oddělení. Před příchodem Martina Klofandy zastával tuto pozici Petr Král. Klofanda stál mj. v letošním roce za uvedením průřezové kampaně na vybrané služby Seznam.cz (více je možné číst v rozhovoru zde).

-mav-