ZOOT v kampani akcentuje benefity nákupu

pondělí, 12. listopadu 2018, 10:50 Aktuality, Reklama MediaGuru

Pohodlnost nákupu, rychlost doručení i široký výběr komunikuje ZOOT ve své podzimní kampani.

Zdroj: Repro YT ZOOT

Zdroj: Repro YT ZOOT

Internetový obchod s módou ZOOT spustil na českém i slovenském trhu podzimní kampaň, v níž akcentuje tři benefity, které svým zákazníkům nabízí, a to pohodlný nákup, rychlost doručení a široký výběr.

„Cílem naší podzimní kampaně je zdůraznit benefity, díky kterým je nákup módy a doplňků na ZOOTu pro naše zákazníky příjemnější a připomenout, že online výběr z pohodlí z domova s možností vyzkoušení na výdejně, rychlost doručení do druhého dne a široká nabídka z 300 světových značek, jsou pro nás samozřejmostí,“ vysvětluje Martin Komora, marketingový ředitel ZOOTu.

Kampaň poběží v televizi na stanicích skupiny Nova, dále na internetu a sociálních sítích. Využije také e-mailing a komunikaci na výdejnách. Televizní spoty znázorňují situace, které zákazníci v prostředí svého domova každodenně řeší při nákupu. S podobným konceptem bude ZOOT pracovat i ve své vánoční kampani.

Koncept kampaně byl vytvořen ve spolupráci s agenturou Yinachi a výzkumnou agenturou Perfect Crowd. Finální scénář a režie vznikly po vedením Adama Sedláka ve spolupráci s interním teamem ZOOTu. Za kameru se postavil Aleš Svoboda.

Do nadlinkové kampaně nyní investuje kromě ZOOTu i konkurenční Zalando, které do Česka vstoupilo v červnu letošního roku, a také About You, jenž je na trhu od října.

-stk-