Zalando spouští svou první kampaň v Česku

pondělí, 5. listopadu 2018, 10:00 Aktuality, Reklama MediaGuru

Po pěti měsících od vstupu na český trh startuje Zalando svou první kampaň.

Klíčový vizuál nové kampaně značky Zalando, zdroj: Zalando

Klíčový vizuál nové kampaně značky Zalando, zdroj: Zalando

Německý módní e-shop Zalando, jenž vstoupil do Česka v červnu letošního roku, startuje svou první lokalizovanou kampaň se sloganem: „Vypadat dobře nebylo nikdy snazší. Najdi svůj styl na Zalando.cz.“ Cílem je podpořit povědomí značky na tuzemském trhu, ale i upozornit na šíři jejího sortimentu.

Kampaň se odehrává v pražských zákoutích – například ve stanici metra Florenc, před Strahovským stadionem či u hotelu Intercontinental – a představuje eklektickou směsici stylů a materiálů. K vidění bude v televizi, rádiu, outdooru a také na internetu.

„Stejně jako u všech předchozích zemí jsme Zalando spouštěli pomalu, abychom zavčas dokázali pochopit potřeby českých zákazníků a získali zpětnou vazbu. Byť jsme již dopředu znali potenciál českého trhu, okamžitý ohlas zákazníků nás přesto ohromil. Proto jsme kampaň navrhli speciálně pro Čechy a posléze ji i v České republice natočili,“ popisuje kampaň Linus Glaser, ředitel Zalando pro střední Evropu.

Klíčový vizuál nové kampaně značky Zalando, zdroj: Zalando

Klíčový vizuál nové kampaně značky Zalando, zdroj: Zalando

Klíčový vizuál nové kampaně značky Zalando, zdroj: Zalando

Klíčový vizuál nové kampaně značky Zalando, zdroj: Zalando

Kreativa vznikla in-house. Režie se ujal Paul Gerwin, autorem fotografií je Felix Krüger.

Vedle Zalanda působí na českém módním online trhu tuzemský ZOOT, jenž propojuje e-shop se svými výdejnami radosti, polský Answear a od října také německý About You. Ten pro svůj vstup zvolil jinou strategii a s komunikací začal ještě před samotným zprovozněním obchodu.

-stk-